Oferujemy Państwu trzy podstawowe modele współpracy z naszym biurem.
TRADYCYJNY
Klient dostarcza do biura dokumenty księgowe oraz kadrowe, po zaksięgowaniu których biuro przekazuje klientowi informacje na temat wyniku finansowego za dany miesiąc oraz wysokości zobowiązań podatkowych i składek ZUS. Biuro przekazuje klientowi również listy płac i wymagające podpisu dokumenty kadrowe.
MENADŻERSKI
Biuro udostępnia klientowi aplikację Pulpit Menadżera, dzięki której właściciel lub inna osoba zarządzająca przedsiębiorstwem ma przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i z dowolnego miejsca na świecie wgląd poprzez sieć Internet w swoją bazę księgową. Może z niej nie tylko czerpać informacje o wyniku finansowym i wysokości podatków oraz składek ZUS ale również zapisywać na swoim komputerze i drukować księgi podatkowe, rejestry VAT, listy płac, przelewy oraz różnorakie zestawienia i wykresy bez potrzeby kontaktowania się z biurem.
ON-LINE
W tym modelu baza danych klienta znajduje się na serwerze Comarch' u i praca na niej odbywa się za pośrednictwem sieci Internet. Rozwiązanie to jest korzystne w następujących sytuacjach:
- na jednej bazie danych pracuje kilka osób ( np. wprowadzając faktury ) w różnych miejscach
- istnieje konieczność wystawiania faktur w terenie u odbiorcy towarów lub usług
- dział księgowy znajduje się w siedzibie firmy klienta a pracownicy naszego biura dokonują weryfikacji poprawności księgowań oraz sporządzają deklaracje i analizy ekonomiczne.